Про нас

Центр дитячої та юнацької творчості «Оберіг» – структурний підрозділ закладу, який надає знання, формуючи вміння та навички за інтересами, забезпечує потреби особистості у творчій самореалізації та інтелектуальний, духовний і фізичний розвиток, створює умови для соціального захисту та організації змістовного дозвілля відповідно до здібностей, обдарувань та стану здоров'я вихованців, здобувачів освіти і слухачів.

В своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України,  рішеннями місцевих органів виконавчої влади, Положенням про заклад позашкільної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.05. 2001 № 433, а також Статутом Комунального закладу «Подільська гімназія Кропивницької міської ради» та цим Положенням.

Головними завданнями Центру є:

     реалізація державної політики в сфері позашкільної освіти засобами культури і мистецтва; надання методичної допомоги закладам освіти системи загальної середньої освіти з питань упровадження форм і методів художньо – естетичної роботи зі здобувачами освіти в практику освітньої діяльності;

     створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб дітей та підлітків у позашкільній освіті, організація їх оздоровлення, дозвілля та відпочинку; виявлення, розвиток та підтримка юних талантів і обдарувань, стимулювання творчого самовдосконалення дітей та юнацтва;

     формування у дітей та юнацтва національної самосвідомості, активної громадянської позиції, прагнення до здорового способу життя; задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до особистих інтересів і здібностей; просвітницька діяльність.

         Освітній процес у Центрі здійснюється за типовими навчальними планами і програмами, що затверджуються Міністерством освіти і науки України, а також планами і програмами, затвердженими відповідними місцевими органами виконавчої влади. На основі типових навчальних планів і навчальних планів, що затверджуються відповідними місцевими органами виконавчої влади, розробляється робочий навчальний план Центру на навчальний рік з урахуванням мережі гуртків, груп, інших творчих об’єднань, що діють у Центрі, та кількості груп у них, років навчання, тижневого навантаження педагогічних працівників, структури навчального року.

300 учнів під керівництвом креативних та талановитих педагогів здобувають позашкільну освіту в гуртках різних напрямів:  

художньо-естетичний 

гурток сольного співу «До-Мі-Сольки», 

театральний гурток «Дзеркальце», 

хореографічний гурток «Алтея» 

хореографічний гурток "Арабеск"

вокальний гурток "Вікторія"

гурток образотворчого мистецтва «Палітра творчості»

гурток національного-патріотичного спрямування

"Захисник Кропивницького"

спортивний 

гурток східних єдиноборств "Таеквон-до"

 

Педагоги центру впроваджували інноваційні педагогічні технології, орієнтовані на розвиток особистості, здатності сприймати і впроваджувати нові освітні ідеї

 

 

Пріоритетними завданнями центру є :

  1. Збереження контингенту гуртківців, додержування нормативів наповнюваності гуртків згідно з Законом України «Про позашкільну освіту» та «Положенням про позашкільний навчальний заклад».
  2. Підвищення ефективності та результативності у роботі гуртків усіх напрямів.
  3. Створення умов для підтримки і розвитку обдарувань дітей та підлітків району.
  4. Забезпечення розвитку, стимулювання та реалізації духовного і творчого потенціалу вихованців ЦДЮТ «Оберіг».
  5. Створення умов для профільного навчання та виховання дітей, формування творчого коллективу педагогів та вихованців.
  6. Здійснення диференціації форм та методів організації вільного часу дітей і підлітків з метою профілактики правопорушень та злочинності.
  7. Впровадження в практику роботи гуртків нових навчальних планів і програм, педагогічних проектів, інноваційних форм та методів, інтерактивних форм навчання, забезпечення орієнтованого підходу до підвищення професійної майстерності педагогів.
  8. Робота щодо оптимізації мережі гуртків за профілями, створення умов для здобуття позашкільної освіти.
  9. Формування особистості виховання на підставі розвитку творчих здібностей у галузі національних традицій та загальнолюдських цінностей.  

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу